snow

sobota, 19. novembra 2016

Essence Rock ´n´doll Mascara ♥ RECENZIA ♥




O minútu je 10  hodín večer a ja píšem recenziu !! Classy me, buď nenapíšem článok pár mesiacov alebo s tým začnem neskoro večer :)
Dnes som sa rozhodla, že Vám napíšem recenziu na maskaru, ktorú som si prednedávnom kúpila v drogérii. 





Tentoraz som neodolala maskare od Essence, ktorú mi stačilo vidieť v jednom videu od obľúbenej youtuberky a už mi bolo jasné, že ju musím mať aj ja. 
Je to maskara Rock ´n´ doll crazy XXXL volume maskara. Už podľa názvu je jasné, že sa nejedná o žiadnu maskaru, ktorá vám urobí prirodzený look, ale o takú , ktorá riasy poriadne nalíči, zahustí a zvýrazní.  Zakúpila som ju v DM drogérii a cena bola tuším 2,99€.

Na oficiálnej stránke sa uvádza : 
Riasy, ktoré to roztočia! špeciálne tvarovaná, asymetrická kefka s kratšími a dlhšími štetinkami prekryje každučkú jednu riasu a zaručuje xl objem! 

Čo sa týka tej kefky, myslím, že je skvelá no nepáči sa mi prevedenie časti obalu, kde je výplň maskary. Keďže je tam široký tesniaci uzáver, vždy, keď kefku vyberiem je na nej neskutočne veľké množstvo maskary, ktorú je treba si z kefky otrieť.
Áno, je to záležitosť pár sekúnd,  ale kto má na to čas ? 
Podľa nasledujúcich fotiek si môžete porovnať rozdiel medzi nenalíčenými riasami a nalíčenými - použila som len jednu vstrvu na vrchné aj spodné riasy.  
( Pre väčšiu kvalitu kliknite na fotku )






Zhrnutie 

Riasy sú natočené, predĺžene, zahustené a výrazné.
Maskara počas dňa neopadáva a dá sa aj ľahko odlíčiť. 
Za jej jediné mínus považujem to, že skutočne treba dať pozor, aby ste na kefke nemali veľké množstvo maskary, pretože riasy sú potom ľahko zlepené a vyzerajú hrozne. 

Určite ju doporučujem  :) 

Pre zaujímavosť, tu sú odkazy na ďalšie recenzie maskár, ktoré som už napísala : 


Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil a ak váhate, akú maskaru si v najbližšej dobe kúpiť, určite mrknite aj na túto :)

Prajem Krásny zbytok víkendu.
KIKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...