snow

utorok, 22. septembra 2015

Óda na ESSENCE Soo Glow! Highlighter ♥ RECENZIA / REVIEW ♥

Ahojte :)
Dnes som sa rozhodla, že sa s vami podelím o recenziu na produkt, ktorý zdokonalí každý makeup look :) A tým je samozrejme rozjasňovač .

Tento rozjasnovač od Essence som si kúpila pred..... fúúú.... dvoma mesiacmi (?) a jednoducho ho zbožňujem :)
Musím povedať, že nie som dobrá v písaní recenzií, najradšej by som proste napísala že je to BOŽÍ produkt a nechala vás kochať sa na fotkách, ale takto to nefunguje že?
Tak sa teda idem pokúsiť napísať niečo, čo vás možno presvedčí v kúpe tejto vecičky :)




Na officiálnej stránke sa o tomto rozjasňovači píšu nasledovné riadky :
glamour glow! rozjasňovač dokáže tvoju pleť nádherne rozžiariť. krémové zloženie sa pri nanášaní zmení na zamatovo púdrové. jednoducho sa nanáša i prstami a úžasne zvýrazní tvoje lícne kosti. na zvýraznenie ho môžeš ho použiť aj pod obočím, či v kútikoch tvojich očí. 

Rozjasňovač sa vyrába v dvoch farebných variantách a to :
♥ 10 look on the bright side
♥ 20 bright up your life

Ja som si kúpila prvú variantu, keďže mám pleť s podtónom do žlta, ružový rozjasňovač by mi moc nesvedčal.

Ako ste sa už dočítali, tento rozjasňovač je výrobok typu : cream to powder, čiže v balení sa nachádza v krémovej konzistencii, no akonáhle do nanesiete na pleť, má pudrový finish.

Ako ho nanášam ja ?
Tak, ako asi každá žena, ktorá má tento produkt - prstami. Musím sa priznať, že som ho skúšala naniesť aj štetcom, ale nebolo to ono. Prstami si jednoducho naberiete také množstvo, aké chcete a jemne ho vťupkáte na miesta, aké chcete.
Ja ho nanášam hlavne na vrch lícnych kostí a občas pod obočie, ale tam už väčšinou mám nanesený nejaký rozjasňujúci tieň, keďže najskôr líčim oči, až potom pleť :)

Keďže sa rozjasňovač zmení z krémovej na pudrovú konzistenciu, nemusíte sa báť, žeby vám rozjasňovač zaliezal do malých vrások alebo pórov, ako veľa krémových produktov.

Drží na pleti ako pribitý, nikam sa nevytráca počas dňa.




Na pleti vypadá vcelku prirodzene, no výsledný finish samozrejme závisí od vás, aké veľké množstvo nanesiete :) Môžte vidieť, že pod obočie som naniesla väčšie množstvo a na lícnu kosť len tak decentne, aby som nebola moc matná po púdry :)


NA PRIAMOM SLNKU :


V "TIENI" :

ROZOTRENÉ : 



Rozhodla som sa, že tentoraz vám tu nahrám aj pár sekundové video, aby ste videli, ako rozjasňovač vypadá v "akcii" :)

video


Čo ešte môžem povedať o tomto rozjasňovači ? Asi len to, že cena je 2,99€  a balenie má 4 gramy :) 




 ZHRNUTIE?

Doporučujem !

♥ skvelý finish

♥ úžasná cena

♥ pre mňa top farba rozjasňovača

♥ vydrží dlho, či už balenie, takisto aj na pleti

♥ pôsobí prirodzene

♥ neobsahuje žiadne veľké trblietky, po ktorých by ste sa trblietali ako Edward


Čo vy a rozjasňovače??? Máte ho doma, alebo nejaký iný, ktorý vám takisto prirástol k srdcu ?Určite mi dajte vedieť dole v komentároch :)


Prajem krásny deň,

Kika :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...