snow

sobota, 13. septembra 2014

NAJLEPŠIA MASKARA V DROGÉRII - Miss Sporty 3D VOLUMYTHIC ( RECENZIA/ REVIEW )


Ahojte :) Škola sa mi už blíži, tak by som sa vám chcela povenovať ešte čo najviac :) Mám pár článkov prichystaných, tak dúfam, že budete radi :)
Dnes by som vám ukázala tú najlepšiu maskaru, ktorú som zatiaľ v živote mala. 
Áno, pravdepodobne si poviete, Miss Sporty ??? Čože? Musím vám povedať, že mne je absolútne jedno, akú má aká vec značku, keď pre mňa funguje perfektne :) Dosť sa mi nepáči, ako niektorí ľudia sa priam vysmievajú tým, ktorý používajú lacnú kozmetiku. Ale viete čo ? :) Každý sa starajme o seba, veď svet nieje len o šminkách :) Ale o tomto som vám nechcela písať.  Idem späť k téme.
Na túto maskaru som narazila náhodou, viem, že som na ňu čítala jednu recenziu, kde boli samé superlatívy a preto som sa rozhodla, že si ju kúpim a spravím si na ňu názor sama. Zohnala som ju až v tretej drogérii, všade bola vypredaná, dokonca aj tam som zobrala posledný kus, čiže som mala veľkú radosť, že je konečne aj moja :)


Čo oficiálne táto maskara sľubuje ?? :
Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic, Riasenka pre 3D objem a vytočenie rias, čierna 8ml Miss Sporty predstavuje riasenku novej generácie - s 3D kefkou, ktorá zabezpečí riasy novej budúcnosti. Vďaka nej budete mať zvodný, zamatovo čierny a neodolateľný pohľad, s vytočenými a objemnými riasami! - také na aké ste neboli zvyknuté. 3D Kefka budúcnosti Tajomstvo riasenky je ukryté v kefke, ktorá má špeciálne zakrivený silikónový charakter, ktorý úžasne oddelí každú riasu a dodá jej presnú dávku čiernej farby - bez žmolkov.






Táto maskara je vážne výnimočná vďaka jej silikónovej kefke. Má pomerne malé štetinky, čiže sa vám na ňu nenaberie príliš veľa produktu. A to je PRAVDA ! Vďaka tomuto mi táto maskara slúži už 2 mesiace a riasy robí, ako keby bola nová ! :) Inokedy už po 3 mesiacoch mám maskaru domíňanú, a riasy po nalíčení vyzerajú biedne :P

A ako mne nalíči riasy ???
1. Najskôr vám ukážem fotku, ako vypadajú mihalnice bez maskary. Ja ich mám celkom slušne zatočené, čiže klieštičky na mihalnice som nepoužila, ale ak ich máte rovné, určite si ich natočte :) Viem, že riasy vyzerajú krátke, no keď sa prizriete lepšie tak uvidíte, že sú dosť dlhé, lenže jej konce mám veľmi svetlé :)
2. Po nanesení jednej vstvy vyzerajú mihalnice skvelo, sú dosť dlhé a podľa mňa nevyzerajú moc polepene, ale ani prirodzene :) 





 3. S dvoma vrstvami maskary vyzerajú riasy už viac dramaticky a riasy sú viac polepené a vypadajú černejšie. Viem, že veľa báb nemá rado takéto mihalnice, no mne sa páčia aj s jednou, aj s dvoma vrstvami :)





 Zhrnutie : Túto maskaru úplne zbožnujem a DOPORUČUJEM ! Má nielen skvelé vlastnosti  -
-  Neopadáva
- Nelepí riasy
- Krásne ich oddelí a aj zvýrazní
- Vydrží krásne celý deň bez rozmazania alebo otláčania
- Vydrží mnoho mesiacov, keďže kefka naberá primerané množstvo
- Cena ! Samozrejme :) 2,99  
- Dostupnosť ( každá drogéria )
ale aj pomerne úzky obal, čiže sa vám zmestí do každej kozmetickej taštičky. Jej objem je 8ml a doma trvanlivosti je 12 mesiacov.

Tak čo ?? Poobzeráte sa po nej ? :) Aká je vaša obľúbená maskara ?
Prajem pekný deň,
Kika :)




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...